Właściwa oferta gabinetu kosmetycznego cz.1

Proszę odnieść się do następującej sytuacji: większość kosmetyczek oferuje tzw. usługi podstawowe za określoną cenę. Za usługi dodatkowe proponowane podczas zabiegów, takie jak peelingi, ampułki, zabiegi specjalne, trzeba płacić osobno. Dla klientki oznacza to większy nakład czasu i większy wydatek. Niewiele klientek potrafi ocenić, czy dany zabieg jest konieczny i dlatego rzadko odrzuca propozycje kosmetyczki. Rzadko klientka mówi, że końcowa cena za zabiegi jest dla niej za wysoka. Taka atmosfera podczas wizyty w gabinecie kosmetycznym nie spełnia oczekiwań klientki i jest niepożądana.

Przejrzysta i dostosowana do potrzeb klientki oferta umożliwia kosmetyczce planowanie. Również stałe ceny są z pewnością korzystne dla każdej ze stron. Przedstawione niżej propozycje dotyczą pielęgnacji twarzy: pierwsza wizyta, usługa standardowa, skrócona usługa standardowa, usługa specjalna.

Jeżeli klientka przychodzi po raz pierwszy do gabinetu kosmetycznego, konieczna jest ocena skóry. Wymaga to czasu. Do tego dochodzą wyjaśnienia odnośnie do zabiegu i osobista rozmowa. Klientka nie ma wrażenia, że jest załatwiana w pośpiechu, a kosmetyczka ma szansę przedstawienia całej gamy usług. Pierwsza wizyta trwa zwykle około dwóch godzin i powinna kosztować ok. 100-150 zł. W czasie wizyty wykonujemy masaż karku, przynajmniej jeden zabieg specjalny, 15-20-minutowy masaż twarzy i to, co ma w przypadku danej klientki sens. Przy ustalaniu terminu należy od razu ocenić czy mamy do czynienia z nową klientką i wyjaśnić jej, jakie zalety ma nasza oferta. Tylko w ten szczególny sposób uda nam się pozyskać klientów do naszego gabinetu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *